Nekaj nasvetov za lažje hujšanje

Nekaj nasvetov za lažje hujšanje

Dobri nasveti za zmanjšanje telesne teže, da bi stvari olajšale hujšanje. Tukaj je 10 nasvetov za še hitrejšo izgubo telesne teže:

-Jejte visoko beljakovinski zajtrk. Pokazalo se je, da je prehranjevanje z visoko beljakovinskim zajtrkom zmanjšalo želje in vnos kalorij skozi ves dan.
-Izogibajte se sladkim pijačam in sadnim sokovom. To so najbolj pitne vendar slabe stvari, ki jih lahko daste v svoje telo, izogibanje le teh, pa vam lahko pomaga pri hujšanju.
-Pijte vodo pol ure pred obroki. Ena študija je pokazala, da je pitje voda pol ure pred obroki povečala izgubo teže za 44% v 3 mesecih.
-Izberite hrano, ki je prijazna hujšanju. Določena hrana je zelo koristna za izgubo maščobe.
-Jejte topne vlaknine. Študije kažejo, da lahko topne vlaknine zmanjšajo maščobo, zlasti na predelu trebuha.
-Pijte kavo ali čaj. Če ste pivec kave ali čaja, ju pijte toliko, kolikor želite, saj lahko kofein v njih poveča presnovo za 3-11%.
-Jejte večinoma cela, nepredelana živila. So bolj zdrava, bolj polnjenja in veliko manj verjetnosti je, da bodo povzročile prevelik vnos.
-Pojejte hrano počasi. Hitri jedci sčasoma pridobijo večjo težo. Če jeste počasi, se počutite bolj polno in povečate hormone, ki zmanjšujejo telesno težo, torej posledično hujšate.
-Uporabljajte manjše krožnike. Študije kažejo, da ljudje samodejno jedo manj, ko uporabljajo manjše krožnike. Čudno, vendar deluje.
-Vsak večer se vredu spočijte. Slab spanec je eden najmočnejših dejavnikov tveganja za povečanje telesne mase, zato je skrb za vaš spanec pomemben ključ pri hujšanju.

 

Pričakuje se, da boste v prvem tednu izgubili 5-10 kilogramov teže (včasih več), potem pa boste izgubljali na teži redkeje, ozirma počasneje hujšali. Nekateri lahko izgubijo 3-4 kg na teden kar nekaj tednov, če se tega držijo strogo. Če ste nov pri hujšanju, potem se bo verjetno izgubljalo na telesni teži hitreje. Več teže morate izgubiti, hitreje jo boste izgubili. Prvih nekaj dni hujšanja se boste morda počutili čudno.
Kljub desetletju histerije proti maščobah, prehrana z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov izboljšuje tudi vaše zdravje na več načinov:

-Krvni sladkor se nagiba k nizki prehrani.
-Trigliceridi se ponavadi znižujejo.
-Majhen, gosti LDL (slab) holesterol se zmanjša.
-HDL (dober) holesterol se povečuje.
-Krvni tlak se znatno izboljša.
Da bi se vsemu skupaj izognili, se zdi, da je prehrane in dieta z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov lažja za hujšanje kot prehrana z nizko vsebnostjo maščob.

Lahko pričakujete, da boste izgubili veliko teže z vašim  hujšanjem, vendar je odvisno od tega, kako hitro se bo to zgodilo. Diete z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov izboljšujejo tudi vaše zdravje na številne druge načine.

 

Ni vam potrebno treba stradati, da bi shujšali

Če imate zdravstveno stanje, se pred spremembo diete pogovorite s svojim zdravnikom, ker lahko ta načrt zmanjša vašo potrebo po zdravljenju. Z zmanjšanjem ogljikovih hidratov in z zniževanjem ravni insulina spremenite hormonsko okolje in vaše telo in možgani “hočejo” izgubiti težo.

To vodi k drastičnem zmanjšanju apetita in lakoti, kar odpravlja glavni razlog, da večina ljudi ne uspe z običajnimi metodami hujšanja. Dokazano je, da izgubite približno 2-3 krat več telesne mase kot tipična nizko-maščobna, kalorično omejena prehrana.
Druga velika korist za nestrpne ljudi je, da lahko začetni padec teže vode povzroči veliko razliko na tehnici že naslednje jutro.
NI vam treba upoštevati kalorij, dokler imate zelo nizke vnose ogljikovih hidratov in se držite beljakovin, maščob in zelenjave z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov. Obstaja veliko odličnih orodij, ki jih lahko uporabite za sledenje količini kalorij, s katero se hranite.

Glavni cilj je, da se ogljikovi hidrati zaužijejo pod 20-50 gramov na dan in preostanek kalorij dobite iz beljakovin in maščob.
V tem načrtu hujšanja ni potrebe po štetju kalorij, da bi izgubili težo. Najpomembnejše je, da strogo hranite z ogljikovimi hidrati  v območju 20-50 gramov na dan.

 

Vaš metabolizem – kako dobro vaše telo pretvori kalorije v gorivo – je prav tako pomembno. In če presežete vnos kalorij, je slabo za vas. Upočasnite metabolizem, vendar vam bo to lahko oviralo vnos nekaterih hranilnih snovi,vendar boste hujšali.

Obstaja veliko načinov, kako to lahko storite, ne da bi zmanjšali preveč vnosa kalorij. Lahko poiskusite:

-Ugotovite, koliko kalorij dobite v običajnem dnevu, in jih malo zmanjšajte.
-Preberite oznake na živilih, če želite vedeti, koliko kalorij je v vsakem izdelku.
-Pijte več vode, posledično ne boste tako lačni.

Ne glede na to, katero metodo boste uporabili za hujšanje, boste morali dati prednost dobronamernim živilom, kot so zelenjava, sadje, cela zrna in proteini, da boste ohranili dobro prehrano. Delo z dietetikom je dobra ideja, zato pripravite načrt, ki pokriva te potrebe.
Pridobite si podporo

Mnoge aplikacije vam lahko pomagajo spremljati vaše prehranjevanje. Ker imate verjetno svoj pametni telefon ves čas, ga lahko uporabite, da sledite svojemu načrtu hujšanja. Ali pa vodite beležnico za pisanje o tem, kaj ste pojedli in kdaj.
Prav tako boste želeli imeti ljudi na vaši strani, da vam pomagajo ostati motivirani in vas razveseljujejo in bodrijopti hujšanju. Zato prosite družino in prijatelje, naj podpirajo vaša prizadevanja za izgubo teže.

Prav tako se boste morda želeli pridružiti skupini za zmanjšanje telesne mase, kjer lahko govorite o tem, kaj se dogaja z ljudmi, ki sov istem kot vi. Ali se pogovorite z nekom, ki ve, kako izgubiti težo na zdrav način. Njihova spodbuda je “nalezljiva” na dober način!