Nabava pisarniškega materiala in kartuš

Nabava pisarniškega materiala in kartuš

Ko načrtujemo delovni prostor, namenjen pisarnam, se običajno osredotočamo predvsem na pisarniško pohištvo in stene, ki jih skušamo prepleskati v živahne barve – pisarniško delo je pogosto monotono in na takšen način lahko skušamo na zaposlene psihološko vplivati in poživiti delo. Vendar pa lahko udoben delovni prostor pomagata ustvariti tudi pisarniški material in pisarniške potrebščine, če ju le znamo dobro izbrati.

Kako izbrati pisarniški material in potrebščine?
Pisane opremite tako, kot bi opremljali svoj dom – res je, da so namenjene delu, vendar morajo biti prijetne. Uredite kotiček za sproščanje, kjer bodo zaposleni lahko spili kavo in se pri tem udobno namestili. Poskrbite za dovolj zelenja – izbirajte predvsem tiste vrste lončnic, ki so znane po tem, da pomagajo vlažiti prostor in sproščajo več kisika. (To je še bolj pomembno, če je klima v pisarnah sicer avtomatizirana in ni mogoče odpirati oken ter skrbeti za zračenje.)
Pisarniški material in potrebščine lahko sledijo tematiki pisarne ali vsaj pomagajo tvoriti barvno shemo, ki bo skrbela za urejen, a hkrati pisan videz. Pisarna ima lahko svoj stil!
Poskrbite za vse tisto, kar je že v osnovi tako funkcionalno kot namenjeno povečanju udobja. Na primer podloge za računalniško miško, ki imajo blazinico za naslon zapestja, ali pa tipkovnice, ki so ergonomično oblikovane.
V pisarni naj dodatki, potrebščine in pisarniški material skrbijo, da bo dovolj toplih barv. Izberite rdeče in rumene registratorje, na primer. Koši za smeti naj bodo ravno tako v živahnih barvah, ne pozabite na igrive lončke za pisala in podobno.
Tako kot barvit pisarniški material, lahko prostor poživijo tudi motivacijski napisi, ki jih namestite na stene, prav tako pa ne pozabite na živahno stensko tablo, ki bo služila za obvestila, podatke o delu in vse ostalo, kar naj bi bilo vsem na voljo in na očeh – na tabli so lahko tudi prijetne sličice.

Pisarniški material naj bo vedno na voljo
Ste kdaj povprašali svoje zaposlene o tem, kaj jih pri delu (poleg odnosov med njimi) najpogosteje vrže iz tira? Verjemite ali ne, a pogosto je kriv pisarniški material – nekaj, kar se zdi na prvi pogled za delo precej nepomembno, pa v resnici veliko šteje. Če se morajo zaposleni ukvarjati s tem, da je zmanjkalo papirja, da nimajo takšnih kuvert, kot jih potrebujejo, da zaradi pomanjkanja materiala ne morejo označevati dokumentacije enako kot doslej … Potem se delo za nekaj časa ustavi in povzroči precej slabe volje. Pisarniški material naj bo torej vedno na zalogi – tako se bo zaposlenim zdelo, da jim je na voljo vse, kar potrebujejo za udobno delo, to pa seveda pomeni tudi manj slabe volje in s tem višjo učinkovitost. Da bo tako, je najbolje izbrati rednega dobavitelja, ki vam pisarniški material dostavlja vsak mesec ali tudi pogosteje, če je to potrebno, poskrbi pa dejansko za prav vse – od papirja do tonerjev. Tako vam ni treba izgubljati časa s kupovanjem posamičnih stvari tu in tam, saj bo dobavitelj vedel, kakšen pisarniški material običajno uporabljate in kako pogosto ga potrebujete, torej vas bo lahko tudi sam povprašal po tem, ali morebiti že potrebujete nove zaloge.